duminică, 20 mai 2012

Primele 100 de cuvinte

După o absenţă destul de lungă, dar motivată, ne-am întors gata de atac. Eu reiau relaţiile cu editurile, văd ce mai e nou pe la celelalte bloguri, Abby se ocupă de câteva recenzii şi de formularea unor posturi cu un conţinut ce vă va interesa.
Aşa se întâmplă că am ajuns şi noi să participăm la un fel de campanie la care au aplicat foarte multe bloguri, ceea ce ne face mai mult decât fericite să lucrăm împreună cu alţii care se dedică lecturii şi creativităţii.
Primele 100 de cuvinte ne fac să sintetizăm ceea ce citim.
E foarte simplu, trebuie doar să deschizi cartea pe care o citeşti la prima pagină şi să scrii primele 100 de cuvinte din ea. Dacă vrei să ne împărtăşeşti şi nouă cuvintele, adresele noastre îţi stau la dispoziţie.

Femeia din Umbră scrisă de Victoria Holt este cartea pe care am început să o citesc de câteva zile, mă atrage foarte mult.
 Primele 100 de cuvinte sunt:

' Când mătuşa Charlotte a murit pe neaşteptate, mulţi au crezut că eu o omorâsem şi că, dacă n-ar fi existat mărturia infirmierei Loman la anchetă, verdictul ar fi fost de crimă comisă de una sau mai multe persoane necunoscute. S-ar fi  scormonit secretele întunecate de la Queen’s House şi adevărul ar fi ieşit la iveală.
‘Evident, nepoata aia a ei a avut un motiv’, se spunea.
Motivul era averea mătuşii Charlotte, care îmi revenea după moartea ei. Dar cât de diferit era totul de ceea ce părea să fie!
Chantel Loman, cu care mă împrietenisem în lunile petrecute cu noi …

Şi cum nu m-am putut abţine să nu încep încă o carte, aici sunt şi primele 100 de cuvinte din Petrecerea lui Ralph scrisă de Lisa Jewell.

'Smith puse receptorul la loc în furcă şi aruncă o privire prin apartament. Deşi veniseră câţiva oameni pentru vizionare în seara aceea, apartamentul rămăsese destul de curat după asalturile de mai devreme.
Strânse cănile şi paharele goale şi le duse în bucătărie. I se părea destul de ciudat şi de neplăcut să ştie că aceste obiecte purtau încă urmele buzelor, ale degetelor , ale resturilor de salivă şi de microorganism lăsate de tot felul de străini care se perindaseră prin casa lor în acea seară, străini cărora le prezentase baia, care îi văzuseră halatul ponosit atârnat de uşa dormitorului, străini …' 



2 comentarii: