miercuri, 2 mai 2012

Interviu cu Bibby Ellen!



Îţi mulţumim Bibby Ellen pentru răspunsurile tale frumoase.

Am descoperit câteva titluri care par a fi ceva deosebit şi care merită citit de îndată!



  • Hei! Ne bucurăm că ai acceptat să ne răspunzi la întrebări ! Ai mai avut până acum un interviu ?
Da, am mai avut unul. A fost amuzant, m-am simţit importantă, lol. Şi eu mă bucur să vă răspund.

  • Pentru cititori ; ce carte recomanzi tuturor ? 
Castelul pălărierului de A.J. Cronin. Are un uriaş caracter moralizator.

  • În caz că ar trebui să alegi o singură carte din toate cele citite până acum , sau cele pe care vrei să le citeşti , care ar fi aceea ?
Cea pe care o citesc în prezent: Avatarii valetului de pică – Nicolae Suciu. Cred că o să-mi placă tare, are un titlu meseriaş.

Să zicem că ai putea lua locul unuia din scriitorii tăi  favoriţi; care ar fi acela?
Ioi, bună întrebare. Cred că Agatha Christie ar fi.
  • Ai vrea ca pe baza unei cărţi să se facă un film , iar tu ai fi regizorul . Ce carte , şi ce actori ai alege pentru personaje, aşa încât să fie cum vrei tu ?
Privind ecranizările, aş alege întotdeauna cărţile astea simple cu fantasy, moderne şi cam comerciale. Dar incredibil de captivante. Cred că aş alege Fascinaţie de Melissa Marr. E dulcică rău cartea. Nu ştiu decât că personajul principal, Aislinn, ar fi Natalie Portman. În rest nu m-ar prea interesa...

  • Descrie cum a fost când ai citit prima ta carte.
Nu-mi pot aminti, asta s-a întâmplat de muult. Cine ştie? Poate că stăteam câteva secunde buuune pe un cuvânt şi-mi lipeam nasul de carte, fredonând Moş Crăciun cu plete dalbe.

  • Ultima carte pe care ai citit-o .
În căutarea timpului pierdut – deşi n-am terminat-o. Shame on me.

  • Ce ţi-a plăcut cel mai mult la aceasta ?
Cugetările , prin urmare modernismul insuflat de simţul analitic şi explorarea interiorului mai mult decât carcasa lumească în care trăim, ceea ce ţine strict de elemente sumare şi treburi din astea ce te ţin în repaus mintal.

  • Un citat preferat .
Ăăăăm…. Să mă gândesc. Încă nu ştiu nici să-mi aleg nişte simple cuvinte pentru  a mă descrie, darămite un citat. Eh, cred că se potriveşte fraza ce-am compus-o cu ceva vreme în urmă. Nu e un citat, dar măcar e ceva ce mi se pare durabil : )) « Viaţa se-nfăşoară în juru-mi ca o eşarfă purpurie. O chiar plac. »

Me gusta. Arată bine şi are postări drăguţe ; deşi urmează modelul atâtor bloguri care se ocupă de promovarea literaturii şi-a simţului creativ. Sunt multe site-uri care fac asta. Sfatul meu e să vă creaţi cât mai multe mărci distinctive ; simţul creativ poate fi pus în valoare şi prin metode mai originale – interpretări de fotografii artistice, la fel ca la cărţi, comparaţii diverse… Chestii de-astea. Să nu plagiaţi, că e cel mai exasperant lucru posibil. Succes !

  •  Mulţumim din nou că ai acceptat ! Te mai aşteptăm ! :-*
Mersi şi eu! Spor cu ce v-aţi propus!

Mulţumim Bibby Ellen pentru interviul tău interesant!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu