luni, 21 mai 2012

Atenţie! Se filmează!

Doar ce am ajuns de la şcoală şi îmi doresc să văd un film care să mă relaxeze cum nu am mai fost de mult, ţinând cont că mâine am ultima teză.
Printre noutăţile de pe Cinemagia am găsit o nouă ecranizare.
 Vorbesc despre ecranizarea cărţii A 16-a lună, prima din seria Cronicile Casterilor, scrisă de Kami Garcia şi Margaret Stohl!
O poveste de dragoste, un oraş plin de secrete, şi o linie de intrigi gotice din Sud.

Asta e reţeta pentru Beautiful Creatures.
Richard LaGravenese, cunoscut din P.S. I love you a scris şi a condus Carolina de Sud-set de adaptare a romanului scris de Kami Garcia şi Margaret Stohl, primul dintr-o trilogie de carti adult novel.
În dezvoltare din 2009, Beautiful Creatures a început recent să filmeze în New Orleans.
Acum, prima fotografie romantică, îndrăzesc să spun spumoasă din scena dintre Ethan(Alden Ehrenreich), şi Duchannes Lena (Alice Englert), misterioasa fată a visurilor lui - la propriu.
Vom avea plăcerea să îi vedem pe Viola Davis, Jeremy Irons, Emma Thompson, şi Emmy Rossum făcând parte din distribuţie începând cu 15 Februarie 2013.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu