duminică, 10 iunie 2012

Recenzie Fascinaţie de Melissa Marr


Recenzia Mea

Regula nr. 3 :
Nu te holba la zâne invizibile. Aislinn a văzut dintotdeauna zâne. Fiinţe puternice şi periculoase, ele nu se arată lumii muritoare. Aislinn se teme de cruzimea lor – mai ales dacă ar descoperii că le poate vedea şi ȋşi doreşte să fie la fel de neştiutoare de prezenţa şi existenţa lor ca ceilalţi adolescenţi.
Regula nr. 2 :
Nu vorbi cu zâne invizibile. Acum zânele o urmăresc . Unul dintre ei , Keenan , care este deopotrivă ȋnspăimântător şi atrăgător , ȋncearcă să vorbească cu ea , ȋi pune ȋntrebări. Lui Aislinn ȋi e frică să-i răspundă.
Regula nr. 1 :
Nu le atrage niciodată atenţia . Dar e prea târziu . Keenan este Regele Verii care şi-a ales regina pentru nouă secole. Fără ea, vara va dispărea cu siguranţă. El este hotărât să o transforme pe Aislinn ȋn Regina Verii cu orice preţ – indiferent de dorinţele sau planurile ei. Dintr-o dată nici una dintre aceste reguli care au protejat-o până acum pe Aislinn nu mai funcţionează şi sunt ȋn joc multe : libertatea ei , prietenul ei bun , Seth, viaţa ei , totul. Intrigile zânelor, iubirea muritoare şi ciocnirea dintre legile străvechi şi aşteptări se combină ȋn acest basm al secolului XXI .

Graţie lui Bibby Ellen , am descoperit şi această carte . Un sfârşit frumos şi surprinzător , de asemenea , am ajuns să o admir pe Melissa Marr . E dulcică rău ! :X V-o recomand :).


Personajul Preferat

Ȋmi place Aislinn . Toată viaţa ei a luptat cu impulsul de a urla la acele zâne care ȋi puneau piedică , o trăgeau de păr sau comentau la adresa ei . Impunătoare şi totuşi sensibilă , ȋşi ţine bine sentimentele ȋn frâu, dar cedând uşor ȋn faţa lui Keenan.
Keenan e genul ăla de persoană căruia dacă ȋi dai o idee , nu se lasă până nu o finalizează. Care ar face orice pentru a salva Vara 


Chiar pare o zână :x. La Keenan e ceva mai greu .. când citeam descriierile din carte, mi-l imaginam pe Edward Cullen, da’ mnah :)). Restu’ , nu mă interesează, momentan.

Cuplul Favorit
 
Rawwr ! Ar fii ...... Aislinn şi Seth . Mereu mi-am imaginat-o pe Donia ( cea care ȋn carte era o altă „victimă” de-a lui Keenan) , cu ... Keenan :-?.

Citate

Apoi, ȋn aceiaşi stare de confuzie, merse ȋmpreună cu Keenan la vestiarul ei.
    Vorbea, o ȋntreba ceva:
-          ... Carnaval ? Aş putea să te iau de acasă sau ne ȋntânlim, cum vrei tu .”
„ – Mda.
-          Ai de gând, nu ştiu, să mă scoţi ȋn oraş sau ceva de genul ăsta? Sau e prea formal, să vrei să...
-          Spune-mi doar ce vrei tu.”
„ Cu un zâmbet forţat ȋşi goni prietenele.
-          Vă ajung din urmă. Păstraţi-mi un loc.
-          O să păstrăm două. Nu poţi lăsa bucăţica asta – Rianne gesticulă ȋn direcţia lui Keenan – să umble nesupraveghiată.
-          Un loc, Ri, doar unul . „
„ – Lup. Sasha e lup.
-          Lup, câine, coiot, mă rog.Problema e – Beira făcu o pauză, rămânând atât de nemişcată ȋncât părea sculptată ȋn gheaţă – problema, Donia, este că a găsit un punct vulnerabil. Ȋnţelegi ce ȋnseamnă asta ? El face progrese ; tu nu. Mă dezamăgeşti.”
„ – O? Se opri,cu ochii mari, de parcă ar fi fost surprinsă. Ce anunţ ?
-          Că Aislinn e specială.
-          Sigur că e, dulceaţă. Toate sunt speciale – cel puţin ȋn primele câteva nopţi. După asta – se uită ȋn spate, către spiriduşul care se chircea de frică – pur şi simplu dispare noutatea, ȋnţelegi ? „
„ – E drăguţă.
Discuţia era veche, dar ea nu renunţase ȋncă – dar nici nu făcuse vreun progres.
-          Nu. Nu am de gând să risc. O sărută pe frunte. Cât timp nu mă cunoaşte nu se poate uita la mine şi să zică „Stai departe de nepoata mea”.
-          Nu-i nimic ȋn neregulă cu felul ȋn care arăţi.
-          Mda? Zâmbi uşor. Şi ea ar crede acelaşi lucru ?
Aislinn era convinsă, dar nu putea să-l facă şi pe Seth să creadă asta. „

Coperta cartii








Drăguţă, nu?:x









Kisses , Abby ! :*


























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu