sâmbătă, 16 iunie 2012

O leapşă mai .... brainstorming II


1. Ce vârstă ți-ai da dacă nu ai ști câți ani ai?
 Păăi, dacă aş fi să mă iau după aspectul fizic, ar fi 14 ani ( şi mai am până acolo :)) ), şi dacă ar fi să mă iau după comportament, ar fi o fetiţă de 8-9 ani, la cât de copilăresc mă port uneori, de zici că m-am drogat :)))) .
2. Ce e mai rău: să eșuezi sau să nu încerci?
 Să eşuezi, cred eu. Fiindcă, dacă gândeşti aşa-  ţi-ai dat frâu liber ȋncercării şi ai eşuat !
3. Dacă viața e atât de scurtă, de ce facem atât de multe lucruri care nu ne plac?
 Mereu m-am gândit la asta .. şi poate o facem fiindcă ne simţim datori, obligaţi .. nu ştiu pentru ce dar aşa mă simt eu când nu fac ce trebuie :)).
4. Când ți se pare că s-a vorbit și s-a făcut totul, ți se pare că ai vorbit mai mult decât ai făcut?
Nu intotdeauna, insă câteodată da .
5. Dacă moneda națională ar fi fericirea, cât de bogat ai fi?
 Aaaah ! Aş fi fost miliardarăăăă – in unele momente - :)) mai bine ştiu ăştia cu care-mi petrec eu timpul , cât de sărită de pe fix sunt :)) .
6. Care este lucrul pe care ai vrea să-l vezi schimbat la oameni?
 La fel ca şi Krisz, mi-aş dori să-i văd mai mult citind, gândind coerent . Să se gândească de două ori inainte de a face o alegere . -> bineinţeles, cu bucurie zic , că eu nu am gândit de două ori inainte să devin cea de-a doua administratoră a blogului, şi mă bucur extrem de mult că n-am ales altceva :X.
7. Faci ceea ce ai visat să faci sau faci ceea ce faci pentru că împrejurările te-au adus aici?
 N-am visat nici in ruptul capului că o să ajung să-mi aştern poveştile pe bloguri şi wattpad, n-am visat niciodată că o să ajung admină la blogul ăsta cu Adee, n-am visat ce se intâmplă acum. Şi totuşi, mă bucur că le am şi mă cert că nu le-am visat . Complicat, huh ?
8. Dacă media de viața ar fi de 40 de ani, ți-ai trăi viața diferit?
1. Bineinţeles ! Mi-aş trăi viaţa cât aş putea mai bine, şi aş face tot ce-mi doresc fără reţineri :*.
9. Ești mai preocupat să faci lucrurile cum trebuie sau care trebuie?
 Cum trebuie ! Plâng dacă nu-i aşa =)).
10. Dacă ar fi să oferi un sigur sfat despre viață unui copil, care-ar fi acela?
Să-şi trăiască viaţa cât poate el mai bine, şi să nu uite că ... copilăria nu-i veşnică, dar sufletul de copil rămâne in tine :3.

11. Ce ai prefera să fii: un geniu stresat sau un prost fericit?
 Urăsc prostia oamenilor din jur, deci mai bine să fiu stresată .
12. Ce ai alege între amintirile pe care le ai până acum sau a fi incapabil de a mai avea amintiri de acum înainte?
 Ăăăm ... mai bine să le am pe astea din trecut, fiindcă decât să imi uit copilăria şi lucrurile amuzante, mai bine intreb din minut in minut unde sunt :)) . Dar le-aş alege şi pe astea din prezent, fiindcă fără astea, n-aş mai fi eu. Deci, wtf, zic pass intrebării, e naşpa :)) .

13. Îți mai aduci aminte de momentul ăla de acum cinci ani când erai extrem de furios și nefericit? Mai are vreo importanță acum?
 Neeah, e posibil să fi avut şi momente d-alea, dar eu nu-mi mai amintesc şi nici nu-mi pasă . Sâââc ! :))
14. Care este cea mai frumoasă amintire din copilăria ta? Ce o face atât de specială?
 Toate amintirile pe care le am sunt speciale, având in vedere că eu vreau să-mi amintesc tot din ceea ce fac şi ce-am făcut :D.
15. Dacă ai câștiga 1.000.000 $ ai renunța la ce faci acum?
 Neveer ! Cum ai putut să pui intrebarea asta? :o
16. Când a fost ultima oară când te aruncai cu capul înainte în ceva în care credeai din tot sufletul, deși toți te sfătuiau să nu încerci?
 Ăăăăm... nu ştiu când a fost asta ... shame on me .
17.  Când a fost ultima dată când ți-ai auzit sunetul propriei respirații?
 Acum :)).
18. Care este lucrul pe care ți l-ai dorit dintotdeauna să-l faci și nu l-ai făcut? Ce te oprește?
 Săăă.... ăăăă..... ăla-i un lucru mai peersonal :”>. Dar ca să nu ziceţi că nu vă zic, ... să-i zic băiatului de care-mi place un „Bună” amărât :)). Mă opreşte ruşinea :”>.
19. Care este lucrul pe care-l faci cel mai bine, decât ceilalți pe care îi cunoști?
 Nu cred că e un lucru care-l fac eu mai bine. Pur şi simplu il fac .. Desenez destul de bine, cânt şi fac coregrafi :-?? . Cred că oricine se pricepe la asta. Şi ca să fac şi eu la fel , :d, pun şi eu un desen pe care l-am făcut acum ceva timp, parcă in vacanţa de iarnă . ( sper că vă place :-* )
A răspuns şi Abby, după cum v-am promis.

Am uita să precizăm că leapşa aceasta merge către oricine şi-o doreşte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu