sâmbătă, 14 aprilie 2012

Paşte fericit! + Leapşă

Vă spunem un simplu ''Paşte fericit!'', în locul unei dedicaţii plictisitoare, comună oricărui blog.
Să aveţi noroc la ciocnitul ouălelor, să mâncaţi din toate, dar cu măsură, să aveţi parte de soare astăzi şi în fiecare zi de acum încolo. Să aveţi un iepuraş cât mai bogat!


Fetele de pe blogul Walking on Letters au primit o leapşă de Paşti şi o dăruiesc tuturor.
Mulţumim, fetelor.

Abby o să răspundă şi ea la leapşă de îndată ce intră pe blog.


1.Un banc cu iepurasul.
ImprimareEmail
Doi iepuri stăteau ascunşi într-un tufiş. Pe cărare trecu un vânător.
- Îl vezi, zise unul dintre iepuraşi, ăsta m-a alungat din pădurea de alături.
- A vrut să te împuşte?
- Nu, dar mi-a asurzit urechile tot trăgând aiurea cu puşca.

2.Eu am o traditie in familie de Paste, fiecare isi alege cate un ou pe care il ciocneste, iar daca nu se sparge, il pastreaza si mai da cioc cu el. Astfel, la final, ramane un singur ou invingator. E un fel de concurs. Voi ati facut asta vreodata?
Asta era tradiţia din fiecare an când eram mică. Îmi aduc aminte că plângeam doar ca eu să câştig şi când, inevitabil, eu eram cea cu singurul ou întreg, neciobit, ceilalţi trebuiau să îmi asculte lăudăroşenia pentru câteva zile, încontinuu.

3.Mie nu prea imi plac ouale, dau cioc, le sparg, si le las sa le manance altcineva. Voi mancati toate ouale pe care le ciocniti?
Nu pot să spun că mă dau în vânt după ele. Mănânc două şi îmi e de ajuns pentru o săptămână.
Ştiu că înainte să ciocnesc, când eram mai mică, spărgeam aproape toate ouăle din coş, doar ca să îl găsesc eu pe cel mai tare.
Mama pune şi acum coşul undeva unde nu prea umblu eu.

4.La noi e traditia sa iti cumperi haine noi pe care sa le imbraci in prima zi de Paste. Altii au adoptat traditia cu daruirea cadourilor de iepuras. Voi pe care din ele o tineti?
Da, şi eu îmi cumpăram ceva nou de Paşte, până acum o vreme, nu putea să vină Paştele fără ca eu să am  ceva, cât de mic, nou. Acum nu mai ţin la tradiţia asta. Mai nou, ne dăruim cadouri micuţe, ca şi de Crăciun, doar cu o tematică diferită.

5. Mergeti sa luati lumina in noaptea de Inviere?
Da, bineînţeles. În fiecare an facem asta.
Rămânem şi la slujbă, apoi mergem acasă şi nu ne culcăm până când nu mâncăm împreună.

6.Eu anul asta am impartit: stau in noaptea de Inviere cu prietenii si in ziua de Paste cu familia. Voi cu cine va petreceti sarbatorile?
În noaptea de Înviere stau cu părinţii, iar în ziua de Paşte stau cu bunicii, anul ăsta am dedicat întreaga sărbătoare familiei. În anii trecuţi am stat doar cu prietenii.

 Vă rugăm să o preluaţi toţi , şi după să ne lăsaţi un link unde aţi completat-o! Sărbători fericite încă o dată!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu