marți, 17 aprilie 2012

Interviu Stephany

Hei!
O cunoaşteţi pe Stephany? Puştoaica de 17 ani, care după cum spune ea pe blog, vede viaţa fictivă cu aceeaşi ochi cu care noi o vedem pe cea reală.
Pe lângă asta, Stephany, e o dulceaţă de fată. Drept dovadă, interviul la care ne-a răspuns.


1.Hei! Mul
ţumim că ai acceptat să răspunzi la aceste întrebări! Ţi-a mai luat cineva un interviu? 
Nu . Nimeni nu m-a considerat ceva despre care lumea ar dori sa afle mai multe :D


2.Biblioteca ta a luat foc. Poţi salva o singură carte. Care ar fi aceea?
La aceasta intrebare , niciun cititor adevarat nu cred ca ar putea raspunde . Nu pot alege doar o singura carte , din moment ce biblioteca e tot ce iubesc .


3.Ce carte ar trebui să citească fiecare om?
Sunt de parere ca fiecare om , pentru a putea spune ca a trecut prin viata , trebuie sa fi citit cate un pic din fiecare arta . E vorba de cultura generala !


 4.Dacă ai scrie o carte despre tine, care ar fi primul lucru pe care l-ai spune despre viaţa ta?
  Nu sunt ceea ce par a fi , si mereu sunt judecate dupa aparente. :)


 5.Ai puteri de supererou. Poţi să te teleportezi în orice perioadă din istorie. Unde te-ai duce şi de ce?
 Cred ca dintotdeauna mi-am dorit sa vad cum era lumea in secolul XIX –lea . Toate acele reguli stricte si rochiile lungi si manierele ( mai ales ale domnilor ) , dar mai ales influenţele pareziene , m-au atras de cand am descoperit această bucatică din istoria Romaniei .


 6.Spune-ne un citat care te descrie cel mai bine.
 « Per aspera ad astra « ( Pe cai anevoioase se ajunge la stele ) . Citatul mi-a fost calauza mult timp , in sensul ca niciodată nu vei reusi daca nu te strofoci putin . Doar prin truda grea vei reusi sa-ti indepinesti visele .


7. Care este lucrul care te înveseleşte  în orice situaţie?
Cred ca muzica a avut mereu un loc in inima mea . Insa cel mai mult ma calmeaza ceva lent , deobicei cantat doar la un instrument . Versurile strica atmosfera calma. :)


8.Poţi alege între a devein autor de primă  clasă, dar doar dacă îţi vei scrie toate romanele de mână sau să rămâi doar la publicatul pe blog, dar să îţi scrii articolele la computer. Ce ai alege?
 Mi-as cumpara un stilou si as trece la treaba :D


9. Care este prima melodie din playlistul tău?
Sincer in ultima vreme am ascultat melodii doar pe youtube . Dar , daca chiar tineti neaparat sa stiti , prima melodie , din playlistul meu este :” River Flows in You “ ( imi place muzica la pian )


10. Descrie cum ai citit prima carte.
 Pai , era o zi noroasa iar afara ploua cu galeata . Am ajuns la scoala , iar o prietene de-a mea , Alice , cititea Amurg de Stephanie Meyer . La inceput ,  un am fost atrasa spre citit , dar vazand cat de entuziasmata era ea , in legatura cu personajele din carte , m-am hotarat sa incerc si eu , asa ca am fost la biblioteca si am imprumutat-o . Apoi , tot ce-mi mai amintesc a fost doar faptul ca nu am reusit sa mai las cartea jos din mana , pana ce nu am terminat-o. :)


11.Care este ultima carte pe care ai citit-o?
Pai , tocmai am terminat de citit cartea Valentine de Adriana Trigiani ( ramasesem in urma cu lectura , si acum am recuperat :D )


12. http://birds-of-mind.blogspot.com/Ce părere ai despre blogul nostru? Ai vre-un sfat pentru noi?
   Aveti un blog foarte dragut , cu tot ce-i trebuie . Se vede ca sunteti puse pe treaba . Un sfat … Multa bafta incontinuare , si sa nu renuntati niciodata la ceea ce va face placere. :)

13. Mulţumim. Îţi aşteptăm următoarele publicaţii. Nu uita să ne anunţi de ele!
OK . V-am pupacit pe  toti :D




Mulţumim, Stephany!
Şi mie mi-ar place să trăiesc în secolul XIX, cu toate rochiile de vis, manierele superbe, baluri şi mult mai multe cochetării. Mi se pare visul oricărei fete. 
Mi se pare mie sau ascultăm acelaşi gen de muzică?
Baftă în continuare cu scrisul şi sper să ne mai răspunzi la micile noastre interviuri.



Un comentariu: