miercuri, 1 august 2012

Primele 100 de cuvinte


Am terminat de citit cărţile care mai rămăseseră şi de care v-am spus.
Aşa că, uitaţi primele 100 de cuvinte din Regina de Gheata scrisa de Alice Hoffman.
Ai grijă ce îţi doreşti. Eu am simţit aceasta pe pielea mea. dorinţele sunt brutale şi neiertătoare. Îţi ard limba de îndată ce le-ai rostit şi nu mai poţi să le retragi. Te dor şi puroiul din ele coace, te bântuie ca nişte fantome. Mi-am pus mult prea multe dorinţe în viaţa mea – prima la vârsta de opt ani. Nu o dorinţă cum ar fi o îngheţată sau o rochie pentru petrecere sau păr lung şi blond; nu. Altceva, felul ăla de dorinţă care face carnea să tremure pe tine, apoi ţi se aşează în fundul gâtlejului, ca un broscoi roşu hărpăreţ, care te sufocă până nu o spui cu voce tare.
Şi acum, Trei Dorinte de Jaymi Cristol.
Lauren Kennedy devenise milionară. Gândul acesta o înspăimânta chiar şi după câteva săptămâni, dar bogăţia constituia partea bună a lucrurilor. Pe de alt parte, însă, aceasta o obliga să rămână în New Orleans.
Oftă, nu pentru prima oară, când aruncă o ultimă privire în interiorul magazinului pe care urma să îl deschidă în, se uită la ceas, zece minute. nu era rău. De fapt, dichisit destul de bine după părerea ei. Cu doar şase săptîmâni în urmă, când intrase în magazinul de antichităţi, se înspăimântase de starea jalnică în care era. Mătuşa Edna era un antreprenor admirabil, dar Lauren nu vedea nici o modalitate de a face bani.

Kisses.
AdeeChoco

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu