sâmbătă, 28 iulie 2012

Liebster Blog Award


Heii! M-am întors.
Sunt tot eu, AdeeChoco.
Îmi cer mii de scuze pentru absenţa mea lungă de pe blog şi pentru faptul că am citit o mulţime de cărţi cât timp am lipsit, dar nu m-am străduit să fac nici cea mai mică recenzie. Îmi cer scuze şi de la Abby, care a trebuit să ducă singură blogul şi ştiu că nu i-a fost uşor.
Aşa, vroiam să vă spun că m-am mutat în Germania şi că tot ce vreţi să trimiteţi prin poştă, puteţi să îi trimiteţi la Abby.
Aici sunt o grămadă de serii noi şi foarte interesante, dar trebuie să învăţ limbă destul de bine ca să pot să le citesc.
Până atunci, o să mă mulţumesc cu ceea ce scrieţi voi, aşa că nu vă sfiiţi să îmi trimiteţi adresele de la poveştile voastre.
Aici e Premiul Liebster Blog Award cu tot cu leapşa de la el.
Mulţumim pentru acest Premiu minunat!
1.      Postează  imaginea Liebster Blog Award. 
Nu pot sa pun poze, viteza netului e foarte mica.
2.      Spune 11 lucruri despre tine.
1)      Îmi place să ascult muzică în timp ce citesc, în timp ce fac baie, în timp ce sunt în autobus, în timp ce vreau să adorm.
2)      Sunt obsedată de TVD, ador să mă uit la filme vechi.
3)      Sunt de părere că merită să faci orice pentru aţi atinge scopurile. ,,Scopul scuză mijloacele.’’ mi se pare foarte adevărat.
4)      Mi-ar place să fiu psiholog, scriitor, profesor, regizor, actor, scenarist. Treaba e că nu îmi place ce şcoală trebuie să fac ca să ajung astea.
5)      Nu pot să rezist unei librării cum sunt cele de aici din Germania, pe trei sau chiar patru nivele, cu multe ediţii cartonate şi colorate frumos.
6)      Îmi place să scriu, să citesc.
7)      Orice film romantic e o oportunitate să plâng.
8)      Sunt de părere că femeile arătau mult mai bine în rochiile lungi, bufante, de epocă.
9)      Nu am un stil bine definit, sunt într-o schimbare continuuă.
10)  Îmi place să frunzăresc orice revistă, orice carte care îmi cade în mâini.
11)  Nu ştiu să înot, dar îmi place să stau în apă.
3.      Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat şi formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi. 
Ø  Nayyoi
1. Bandă desenată sau desen animat?
Desen animat. Mi se pare mult mai interesant.
2. Primăvara sau toamna?
Toamna. Deabia aştept să port eşarfele mele mari şi colorate, să îmi scot gecile şi sacourile de la naftalină, să pot să cad în melancolia specifică schimbării de peisaj.
3. Dacă ai putea să te întâlneşti cu oricine, mort sau viu, cine ar fi?
  Aş vrea să mă întâlnesc cu Merlyn Monroe, sau poate cu Bonaparte şi cu siguranţă cu Elisabeth Bathory.
4. Fructul preferat?
   Căpuşunele şi zmeura.
5. Destinaţia ideală de vacanţă?
O insulă izolată.
6. Când intri într-un magazin, ce faci prima oară?
    Mă uit la hainele de lângă intrare.
7. O carte pe care ai citit-o de mai mult de 2 ori?
    Toată seria Jocurile Foamei, toată seria Twilight şi Brida de Paulo Coelho.
8. Facebook, tumblr sau deviantart?
   Tumblr şi DeviantArt.
9. Ai ţinut vreodată un jurnal?
    Da, doar că a fost pentru o perioadă scurtă de timp. Nu prea sunt genul care să aibă totul datat şi pus la punct.
10. Ce părere ai de proverbul "Nu judeca o carte după copertă"?
E adevărat, deşi de multe ori îmi e de ajuns să văd coperta ca să spun că îmi place sau nu.
11. Descrie-ţi blogul în 3 cuvinte.
   Hmm, cred că perseverent, interesant şi frumos?
Ø  rosia_lady
1. Unde ai vrea să îţi petreci vacanţa ideala?
Pe o insulă izolată.
2.Ceai sau cafea?
Cafea.
3.Care este citatul tău preferat?
,,Your beliefs pave your way to success or block you.,,
4.Care este mijlocul de transport în comun pe care îl foloseşti cel mai des?
Autobusul. Ceva practic.
5.Ce culoare au ochii tăi?
  Căprui.
6.Un lucru interesant despre tine.
Mi-aş dori să fac anumite lucruri pe care nu le voi realiza niciodată doar din cauza lenii ce mă caracterizează.
7. Trei cuvinte care te caracterizează.
Pesimistă, Ambiţioasă, Egoistă.
8. Serialul preferat?
  The Vampire Diaries, Gossip Girl, Teen Wolf.
9. Care este povestea ce îţi plăcea cel mai mult când erai copil?
  Cenuşăreasa. Şi acum mi se pare foarte … ideală.
10. Trei lucruri care te fac fericit.
Să am semnal la net, să mă bucur de o partidă lungă de shopping, să încerc ceva nou.
11. Desertul preferat?
Îngheţată.
Setul de întrebări la care trebuie să răspundeţi
1.  Un lucru pe care nu l-aţi mai spus nimănui.
2. Prima melodie ce îţi vine în cap.
3. Un lucru pe care ţi-l doreşti.
4. Un blog pe care îl urmăreşti cu plăcere.
5. Actorul preferat.
6. Scriitorul preferat.
7. Ce carte ai reciti cu plăcere oricând?
8. Melodia preferată.
9.Care articol de pe blogul nostru ţi-l place cel mai mult?
10. O carte pe care vrei să o citeşti.
11. Ce ai visat ultima dată?
4. Nominalizeaza 11 persoane (+link) care sa realizeze acest tag.
E ok să fie cele nominalizate de Abby. Am văzut că au mai rămas 3 locuri libere, aşa că cine vrea poate să le ia.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu